miércoles, 30 de julio de 2014

Glossybox July 14


I already have the Glossybox July "Summer holiday edition" at home and I loved it. It's another one of those boxes that I feel are more or less in line with the theme. The product that this month was in all boxes are the sun powder of the brand ModelCo-and I've tried and liked enough and the good thing is they don´t take too much place on the vanity. Despite being a well known and established brand, I was pleasantly surprised to find an after-sun from Avène in the box, I have already begun to use more than anything in the face. A product that I loved was the box is the eye make-up removal pads of Demak'Up - already impregnated. Something I don´t need but made ​​me happy is the brush eye shadow from Cosmetic Trend Teeez so original in design and also natural goat hair. Finally the box included a gel-foam shower from Kneipp, well-known brand in Germany and never hurts to have it to travel. As goodie Glossybox brings samples of toothpaste brand swiss smile. I remind you that for Glossybox Germany subscription you only have to click on the banner to the right side of the blog.

Ya tengo la Glossybox de Julio "Summer holiday edition" en casa y me ha encantado. Es otra de esas cajas que tengo sensación de van más o menos acordes con la temática. El producto que este mes se encontraba en todas las cajas son los polvos de sol de la marca ModelCo- ya los he probado y me han gustado bastante y lo bueno es que no ocupan nada en el neceser. A pesar de ser una marca conocida y consolidada, me ha sorprendido gratamente encontrarme un after-sun de Avène en la cajita, que ya he empezado a usar más que nada en la cara. Un producto que me ha encantado ha sido la cajita de pads desmaquillantes de ojos de Demak´Up - vienen ya impregnados. Algo que no necesitaba pero me ha hecho ilusión es el pincel de sombra de ojos de Teeez Trend Cosmetic tan original en el diseño y además de pelo natural de cabra. Por último la cajita incluía un gel-espuma de ducha de Kneipp, marca conocidísima en Alemania y nunca viene mal tener para los viajes. Como goodie Glossybox nos trae unas muestras de pasta de dientes de la marca swiss smile
Os recuerdo que para abonaros a Glossybox Alemania tan solo tenéis que pinchar en el banner de la derecha del blog.



Share this post

0 comentarios

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© De mayor quiero ser egoblogger
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSS Comments RSS
Back to top